ایمپلنت بدون درد

بیشتر مردم از ایمپلنت دندان می ترسند زیرا از ایده دریل کردن پیچ در فک خود خوششان نمی آید. اولین فکر این است که این کار چقدر می تواند دردناک باشد، و بنابراین آنها ایده ایمپلنت را به کلی رد می کنند. این تصمیم، در بیشتر موارد، زمانی به دست می‌آید که افراد آسیب‌هایی مانند جابه‌جایی دندانها و عدم تعادل فک را که ناشی از از دست دادن دندان است، درک نمی‌کنند. ایمپلنت بدون درد آرزوی همه این افراد است .

جابجایی دندانها زمانی اتفاق می افتد که دندان پشت دندان از دست رفته به جلو خم شود و دندان جلوی آن به عقب متمایل شود. جابجایی اغلب منجر به نامرتبی دندان ها می شود. عدم تعادل آسیبی است که به مرور زمان در دهان اتفاق می افتد. برخی از دندان‌های شما دو برابر بیشتر از سایر دندان‌های موجود کار می‌کنند و سریع‌تر فرسوده می‌شوند. بنابراین، در صورت وجود هر گونه دندان از دست رفته، داشتن ایمپلنت دندان بسیار مهم است. اگر نگران درد و ناراحتی هستید، دندانپزشکی مدرن ایمپلنت بدون درد را برای بی‌درد کردن روش‌های کاشت دندان ایجاد کرده است. و بهترین بخش این است که پس از اتمام عمل، دیگر نگران داروهای ضد درد اضافی نباشید.

روش های کاشت قدیمی

ابتدا باید نحوه کاشت ایمپلنت در گذشته را در نظر بگیرید. یک رویکرد دست آزاد استفاده شد، که در آن بینایی و احساس اصول راهنما برای قرار دادن ایمپلنت بودند. دندانپزشکان با ایجاد یک برش بر روی برآمدگی استخوان فک شما شروع می کنند و لثه از روی استخوان به کنار زده می شود. این به دندانپزشک اجازه می دهد تا دقیقا بداند ایمپلنت را کجا قرار دهد. پس از کاشت ایمپلنت، بافت باید بهبود یابد. روند بهبودی همان چیزی است که اغلب منجر به درد و ناراحتی پس از عمل می شود. برای کاهش درد ایمپلنت دندان این روش، اکثر مردم ترجیح می دادند که آرام بخش و مسکن استفاده کنند تا از ناراحتی ناشی از برش لثه جلوگیری شود. بنابراین در روش جراحی باز ایمپلنت بدون درد نبود.

مقایسه روش های ایمپلنت

روش های مدرن ایمپلنت

دندانپزشکی مدرن بسیاری از فرآیند واقعی ایمپلنت را تغییر داده است. در گذشته، یک عکس پانورامیک دو بعدی برای تعیین محل برش و محل کاشت دندان گرفته می شد. امروزه یک عکس اشعه ایکس سه بعدی گرفته می شود. تصویربرداری سه بعدی بسیار شبیه یک اسکن CAT عمل می کند و دندانپزشکان را قادر می سازد استخوان و بافت های اطراف را تجسم کنند. این امر تشخیص دقیق محل قرار گرفتن ایمپلنت را آسان‌تر می‌کند و نیاز به ایجاد برش را از بین می‌برد. در واقع، تنها چیزی که نیاز است یک پانچ بافت کوچک برای ایمپلنت بدون درد است (که تقریباً به اندازه ایمپلنت است) و ایمپلنت های دندانی را می توان با موفقیت با کمترین ناراحتی ایمپلنت بدون درد با روش بدون جراحی قرار داد.

پیشرفت‌ها در پردازش تیتانیوم سطح ایمپلنت‌های دندانی و طراحی آن‌ها، به ما این امکان را داده است که تکنیکی را بدون استفاده از چاقوی جراحی، بدون بریدن لثه یا دادن یک بخیه ایجاد کنیم.

از آنجایی که لثه بریدگی ندارد، در نتیجه هیچ خونریزی، تورم و درد بعد از کاشت وجود ندارد. تقریبا تمام بیمارانی که نیاز به کاشت دندان دارند می توانند این درمان ایمپلنت دندان را بدون جراحی و درد دنبال کنند. اولین قدم تشخیص کامل دندانپزشکی توسط یکی از متخصصان ما، ایمپلنتولوژیست و زیبایی دندان است. به همین دلیل است که به همه بیماران توصیه ویزیت، تشخیص و سی تی دندان داده می شود تا از میزان مشکل مطلع شده و بهترین درمان را برای شما توصیه برگزینند.

ایمپلنت بدون درد پانچی

روش انجام ایمپلنت بدون درد

روش انجام ایمپلنت دندان بدون درد و بدون جراحی بسیار ساده است:

• در اولین ملاقات، تاریخچه پزشکی را گرفته و دهان فرد را بررسی می کنیم، یک مطالعه رادیوگرافی انجام می دهیم و بررسی سیتی اسکن فک را انجام می دهیم.
  • بعداً یک مطالعه دیجیتالی فردی از بیمار را با یک برنامه cad-cam به نام nobelclinician انجام می‌دهیم که به ما امکان می‌دهد مطمئن شویم که استخوان کافی دارد و نیازی به ایمپلنت استخوان دندان (پیوند استخوان دندان) یا ایمپلنت زیگوماتیک ندارد. همچنین به ما این امکان را می دهد که بدانیم به چه نوعی از انواع ایمپلنت دندان، اباتمنت های پروتز و لوازم جانبی نیاز دارید.
  • این روش ایمپلنت بدون درد برای هر ایمپلنت دندانی در حدود 10 دقیقه طول می کشد که با همان بی حسی که برای پرکردن دندان یا کشیدن دندان استفاده می شود، انجام می شود.
  • با تمام اطلاعاتی که از معاینات دندانپزشکی  و مطالعه دیجیتال بدست آورده ایم، در صورت تمایل بیمار، موقعیت دقیق ایمپلنت های دندانی را می دانیم و می توانیم روکش ایمپلنت موقت  را آماده کرده تا در پایان کاشت آن را قرار دهیم. با این روش در کمتر از یک ساعت یک یا چند دندان جدید در دهان خود خواهید داشت.

معاینه ایمپلنت

قبل از انجام ایمپلنت بدون درد ، باید اطمینان حاصل کنید که:

• سی تی اسکن دندان اغلب اوقات لازم است.
  • شما باید یک معاینه فردی داشته باشید تا دقیقا نیازهای خود را بدانید.
  • تنها استفاده از بهترین ایمپلنت دندان ، ضمیمه های پروتز، روکش دندان و مواد برای این نوع درمان ایمپلنت دندان قابل استفاده است.
  • همیشه به شدت توصیه می شود که مرکز شما یک اتاق عمل برای انجام کاشت ایمپلنت دندان داشته باشد و با یک برنامه نگهداری، ایمپلنت ها را مادام العمر تضمین کند.

نتیجه ای که با این درمان به دست می آید تقریباً مانند دندان های طبیعی است. با کاشت ایمپلنت دندان بدون درد و روکش های موقت دندان، دندان های ثابت را در یک جلسه بازیابی خواهید کرد. در کمتر از یک ساعت یا در کمتر از یک روز، اعتماد به نفس خوردن و لبخند زدن را دوباره به دست خواهید آورد. برنامه انقلابی ایمپلنت بدون جراحی ما به بیمار این امکان را می دهد که ناراحتی بعد از عمل جراحی را از بین ببرد و با آن درد و تورم نداشته باشید و بلافاصله با یک روکش موقت دندانی بسیار زیبا و راحت به زندگی کاری خود بپیوندد.

برای اطلاع بهتر در مورد این سیستم ایمپلنت بدون درد و تکنیک پانچ، با کلینیک تماس گرفته و وقت مشاوره بگیرید. از همان لحظه اول، متخصصان، دندانپزشکان و جراحان ایمپلنتولوژی دندان شما را همراهی خواهند کرد.